- REKLAMATION -

Hos Max Jessen

Reklamationsformular

Er der fejl eller mangler ved din modtagne vare?

 

Hvad skal du være opmærksom på?

Uanset om du har handlet i bolighuset eller på webshoppen, så er betingelserne ved reklamation ens.

For at vi kan hjælpe dig på bedste vis, er det vigtigt, at du er opmærksom på nedenstående punkter: 

Varen du ønsker at reklamere over skal være inden for reklamationsretten. 

Det er vigtigt, at du beskriver fejlen/manglen grundigt.

Du skal gøre os opmærksom på fejlen/manglen så snart denne opdages. 

Der skal vedhæftes billeder af reklamationen (både tæt på og på afstand). 

Varen skal være behandlet ordentligt og korrekt vedligeholdt. Ved misligholdelse eller uhensigtsmæssig brug af varen, frafalder din ret til reklamation både i forhold til den almindelige købelov samt Max Jessens reklamationsret. 

 

Som udgangspunkt vil vi, ved fejl og mangler, udbedre varen ved reperation eller udskiftning af reservedele. Alternativt ombytter vi varen eller dele af varen. 
 

Ønsker du at læse mere om vores reklamationsbetingelser, så læs mere under punktet "Reklamationsret" her. 

 

Har du en reklamation?

Hvis du mener, at du har en reklamation, så bedes du venligst udfylde nedenstående formular, hvor reklamationen beskrives og dokumenteres, så vi på bedste og hurtigste vis kan behandle din forespørgsel.

Vi kigger på din reklamationssag hurtigst muligt og vender tilbage til dig.